18 martie 2006

mult 'nonsense'

un alt zi a fost foarte ocupata. m-am intalnit cu livius si noi am spus despre artă - este foarte bine. am invațat despre materilele?? sp? care folosesc sa createz pictoră. bienteles stiu cum spun acest în engleza. el a fost foarte draguți si el mi-a scris (damn pronume? nu stiu exact) o poveste sau narativ cu cuvânțile noua. ok - trebuie sa spun ca sunt obosita si probabil multe gresele în blog asta seara :( apoi am mers la bridge si am avut o lecție conversație cu andrada. muncitor au lucreaza acolo si a fost zgomotos. dar înca a fost bun. am continuat sa îmbunațat...haha probabil nu poți sa vezi asta aici :) ....apoi am cumparat si am mers sala de sport....apoi ne am dus la 'symphony' - seara au performat ???? este un verb (performat) ? beethoven si rachmanioff - spectacol a fost foarte frumos - bun bun bun! apoi pizza si vin. woooo sunt epuizata - maine voi ma dormi tarziu - sper.