12 martie 2006

ce sus :) în hood-ul

ieri a fost o zi ocupat! prima o data am mers cu chris la piața sa cumpar fructe, legume si bineinteles salam. cred ca sunt 'addicted' salam. În special îmi place salam rustica - este foarte bun!!!! amic meu kevin stie asta si a spus 'adams no wonder u don't have a boyfriend - u probably smell from all the salami u eat!' desighur nu este intr-adevar :) dar am apreciat umor lui. pentru ca am stit el pentru mulți ani, stiu ca el este o tipa cu scaun la cap (gotta check out that phrase cu profesoara?) deci nu pot sa primesc demult!

În piata noi am cumparat capsune - yum yum yummy - si ingredienții pentru pierogies. apoi m-am adus chris la lactate heaven. vreme a fost buna ieri si noi am stat în piata mihai viateual (sp?) unde noi am relaxat pana la n-am dus la magazine pentru bluje si 'belly jewelry.' am mers tatuji si piercing magazine si lee cooper jeans. am cumparat bluje nou si o jachete pentru primavara. trebuit sa cumpar bluj deoarece alte bluje au fost istovit. este weekend ocupata si săptmână viitoare este nebuna si!

chris si eu pe luni vom avea 'zi de fete.' ne ducem la sala sport, apoi vom lua cu chirie un film si vom ne pregați pierogies. mai tarziu vom gati să mănancam si ne uitam filmul.

dupa de aseara.... am mers petrecere si m-am intalnit alți oameni din statele unite, românia si serbia. dupa petreceri (pl?) noi am mers clubul sa dansăm si ne-am intalnit alt om din serbia. am baut vodka si tonic iar dansez dar a fost foarte aglomorat. alina cine este din NY, am invațat ca ea a studiat cu angela. angela a fost profesoara limba româna mea în NY si alina stie sebastian din germania. sebastian studieaza limba romăna cu mine de la facultate de literare.

dupa clubul la ora 3 dimineața m-am plimbat acasa. sfersit m-am dormit pâna la aprope 11. acum scriu si studiez. trebuie sa iau un nap si relax.