11 martie 2006

ramblings in ro

buna dimineata :) deci cred ca scriu pentru nimeni dar pe mine. trebuie sa practic romaneste. uneori este dificil si uneori este usor. acum mi-e somn. poate în 20 minute aminte mea va se trezeste...beu cafea si mănânc niste sesame sticks. am baut prea mult vin aseara dupa noi am mers casa de cultura studentilor sa vedem vecinilor de chris canta de viola. muzicii a fost foarte frumos. programul a fost 3 compozitori rusesc. prima o data a fost o compoziție celebru. apoi nu stiu - apoi cred ca am auzit asta înainte dar nu stiu cine. dupa noi am mers roland garros si am mancat si am baut. gui din roma am venit cu noi. a fost al lui zi ultim în cluj. el va muta la brussels de la luni ultim. fumez foarte puternic țigara acum resturi de aseara - am vorbit cu chelner si am intrebat pentru 'lights' dar a fost zgomotos si s-adus camel 'regulars.' mă (sau eu- nu stiu) îmbunătăţesc îndemânare ascultând. deoarece când ea a vorbi, am inteles tot. ea a fost, cred, suprinsa. a fost bun pentru mine. noi am dat ea prea mult de un bacşiş. dar e-n regula. acum mă duc la piața pentru legume si fructa. cred ca cafeăua este 'kicking in.' seara chris si eu vom o petrecere mic aproape acasă. deci mă gandesc voi vorbi in romaneste - woooohoooo. deci atat!