02 iunie 2007

Mai 2007 în Cluj

Mai a fost plin cu experienți noi. Kareoake, Rocky Horror si mai mult kareoake :) Este timp sa evoluez. Acum locuiesc aici 18 luni si înca am continuat sa am teamă când vorband. (mai bine decât înainte dar...) Deci am trebuit sa iau masuri, puțin masuri. La kareoke (nu stiu cum sa spell asta) Ben si eu am cântat Meatloaf's - Paradise by the Dashboard Light si wooohoooo!!! noi am castigat un metre de tequila, un câştig bun si asta a ajutat încredere de sine dar cred ca i-a ucis unul după altul celule. asta dualitatea poate nu e bine pentru scopul meu.

Rocky Horror ce pot sa zic? A fost bun bun bun si noi luam acest spectacol pe drum - urmator spectacol e in Sibiu mai detaili mai tarziu...

Mai mare masuri sunt cu relație cu cursurile mele la universitatea. În aproape 2 saptamani va fi ziua de 'reckoning.' Pe 11 iunie voi veni în fața de fața cu profesorul meu (omul foarte destept) cu examene oral YIKES!!!

Acum trebuie sa studiez :)