12 august 2006

mă intors din brasov si sighisoara ....

voi pune poze pe blog curând...baterie a morit acum. în timp ce asteptam pentru poze...niste ganduri....

Trenuri
în anul trecut a aparut ca mulți țigani/persoane roma care au deranjat alți oamenii cu cereri pentru bani - acuma poliția au facut o diferiță mare - bravo! poate nu sunt corect politiceste dar nu mi-i pasă - deoarece este mai bine acum!

Brasov si Bran
amindoi locuri sunt frumosi dar foarte comercial - pentru mine cel mai buna atracție a fost cladiri vechi care este foarte frumosi si parcuri. am mers la bran pentru tour de castle - DA DA DA - turismului casă de dracul - dar din nou în timp ce este foarte frumos - dracul are o baze în istorie - Vlad (the impaler) - dracula este un caracter ireal. poate sunt 'jaded.' (nu stiu cum se spune 'jaded' în româneste) este foarte interesant desi sa vad oamenii din alti țari - asta nu este normal in cluj - doar câteodată.

Sighisoara
pentru mine mai bine loc decât brasov si bran - asta este al doilea timp care am mers aici - înca este comerical dar diferit. citadela este remarcibila - chiar! din nou am vazut un schimbare mare - mai multe terase si o simțire de istorie.... mult mai tarziu cand voi pune poze..........