04 iulie 2006

4 iulie

in state este 'independence day' - aici nu conteaza. dar am avut o petrecere pe sambata. a fost foarte buna! prietenii mei au lucrat grau. am avut ajutor mult!!!! multumesc frumos! cristina - femeie domestica (binenteles deştepa si frumoasa) a facut foarte multe mancare si a fost o aparata de spalat de bucatarie. bogdan si stefan - barbatii puternici :) au transportat beri, scaune si un alt masă. fratele meu mai mica - mihai - a fost sclavul meu - cuiva face cumparator si a transportat multe mancare din piata cu mine. nimrod a fost bbq maestro si mai tarziu cu heidi au cantat si cantat chitare - foarte minunat. cosmin a adus radio/speakers sa foleseasca cu calculator - fara asta ambience nu ar vrea sa fi ca si ar putea sa fi ......multe ajutor sa fac asta petrecere reusita!!!

niste reţete -

guacamole - amestica
2 avocado moale - pireu
1 suc de lămâie proaspătă
pudra de coriander
pudra de usteroi
pudra de ceapa
pudra de ardei iute
cumin - nu pot sa gasesc asta aici :( pune mult pudra de ardei iute

salsa fresca -
amesticat toti si trebuie sa fi înmuiere în fridge pentru minima 24 ore

6 rosii mari tăiat
2 ardei iute tăiat
2 ceapa tăiat
4-6 usteroi "cloves" tăiat
pudra de coriander
pudra de usteroi
pudra de ardei iute
putrunjel proaspătă - taiăt (normal ar folosi 'cilantro' a/k/a patrunjel chinezesc dar nu am gastit aici)
cumin - nu pot sa gasesc asta aici :( pune mult pudra de ardei iute

multe mai tarziu......